Jade Steen massage

Jade is een veelzijdige en krachtige healingsteen. Door zijn hoge trillingsfrequentie harmoniseert hij alle chakra’s en herstelt hij het lichamelijk en psychisch evenwicht. Jade is de steen van wijsheid en rechtvaardigheid. Jade hoort bij het hartchakra. De Jade Steen massage is een zachte en verwarmende massage. De stenen worden opgewarmd, ze worden op het lichaam gelegd en er wordt mee gemasseerd.

Jade is een groen gekleurde edelsteen die een bijzondere uitwerking heeft op ons lichaam en geest. Jade is een symbool van liefde en deugd. In de meeste Aziatische culturen is jade een status symbool. In het oude Egypte werd jade bewonderd als de steen van de liefde, innerlijke vrede, harmonie en evenwicht. In andere regio's en culturen werd jade ook beschouwd als een geluksvogel of beschermende steen.

Effecten van een Jade Steen massage?

Een Jade Steen Massage maakt gebruik van verwarmde jade stenen (maximaal 45 graden). De stenen worden op het lichaam gelegd en er wordt met de stenen gemasseerd, met natuurzuivere verwarmde oliën. Een warme Jade steen in je handen zorgt voor een gevoel van geborgenheid en laat het gevoel van behaaglijkheid stromen.Een Jade Steen massage brengt evenwicht tussen het vermogen liefde te geven en te ontvangen.

Voor wie?

• Jade helpt bij: nervositeit, stress en spanning, onrust, compenseert humeurschommelingen, het gevoel niet beschermd te zijn, houdt de spieren soepel, helpt bij spierstijfheid, verlicht pijn en krampen, hoofdpijn en menstruatiepijnen;
  • Jade ontgift en ontzuurt , helpt bij hartritmestoornissen, nier-, maag-, darm- en galklachten;
  • Jade brengt alle chakra’s terug bij elkaar. Wordt geassocieerd met de hartchakra en stimuleert liefde. Het is een beschermend kristal dat voor harmonie zorgt; - Jade helpt de huid te herstellen en werkt bij ontstekingen;
  • Verzacht reumatische pijn door het afvoeren van urinezuur;
  • Jade herstelt de vitaliteit en geeft levenslust;
  • Jade heeft een evenwichtig en harmoniserend effect;
  • Het stimuleert de creativiteit en de mentale flexibiliteit;
  • Het reinigt de interne organen en spierweefsels.

Wanneer geen Jade Steen massage?

Wanneer je net ziek geweest bent of koorts hebt, bij hartklachten, hoge en lage bloeddruk, open wonden en (acute) huidinfecties, zwangerschap, trombose, psoriasis, steenpuisten, besmettelijke huidaandoeningen of bij chronische ziekten is een Jade Steen massage niet geschikt.